Країна
Мова

Правила кешбеку

  • Правила здійснення покупки/бронювання для отримання кешбеку
    • Для того, щоб кешбек успішно був зарахований на твій віртуальний рахунок, при здійсненні покупки або бронювання на сайтах наших партнерів необхідно дотримуватись цих простих правил:

  • Вимкни всі плагіни (розширення) у веб-переглядачі (браузері)
    • Однією з поширених помилок при здійсненні замовлень є використання різних плагінів у браузері, наприклад, Adblock, friGate CDN, AliExpress Seller Check, а також VPN / Proxy / Socks розширення та ін. Вони блокують передачу даних про твої переходи з нашого веб-сайту на сайти партнерів, що зробить неможливим отримання кешбеку за покупку чи бронювання, оскільки наш партнер просто не отримує інформацію, з якого сайту прийшов клієнт і кому перераховувати винагороду.

  • Додавай замовлення в кошик тільки після переходу на сайти партнерів через hellocashback.ua
    • Якщо ти спочатку увійдеш на сайт нашого партнера напряму (наприклад, за прямим посиланням https://www.booking.com) і додаш замовлення до кошика або зробиш бронювання, а потім увійдеш через hellocashback.ua та сплатиш за покупки в кошику чи за бронювання, то з такої покупки / бронювання ти не зможете отримати кешбек. Також якщо ти перейдеш на сайт партнера через hellocashback.ua, додаш товар в кошик, а потім повернешся за годину та завершиш покупку, кешбек також може бути не нарахований.

  • Якщо твій кешбек часто не реєструється, видали cookie-файли перед здійсненням замовлення
    • Перед покупкою потрібно видалити файли cookie. Для цього ти можете використовувати комбінацію клавіш Ctrl + Shift + Delete. У рядку "Діапазон часу", для якого потрібно очистити файли cookies, вкажи: "Весь час".

  • Не використовуй інші бонусні програми
    • Якщо під час процесу замовлення ти використовуєш будь-які інші бонусні програми, ти не зможеш отримати кешбек, оскільки використання таких програм стирає інформацію про твій клік через наш сайт на сайті партнера.

    • Також деякі партнери не нададуть кешбек, якщо при здійсненні замовлення ти використовуєш їхні внутрішні бонусні програми, програми лояльності, які діють на твоєму поточному акаунті.

  • Не здійснюй замовлення по телефону або безпосередньо у фізичному магазині
    • Ти не зможеш отримати кешбек, якщо ти здійсниш замовлення в фізичних магазинах або по телефону. Щоб отримати кешбек, потрібно натиснути на нашому веб-сайті на відповідне посилання. Також не слід змінювати по телефону вже здійснене замовлення  після його оформлення на сайті. При зміні списку та наповнення замовлення магазин створює новий ідентифікатор замовлення, який маркує його як замовлення, зроблене по телефону.

  • Уникай відкриття декількох вкладок з іншими сайтами під час покупки
    • Якщо при здійсненні покупки у твоєму веб-переглядачі (браузері) було відкрито декілька вкладок з іншими сайтами, що містять банерні оголошення та посилання на магазини чи сайти, які також є нашими партнерами, то, швидше за все, ти не зможеш отримати кешбек (ці банери можуть перезаписувати файли cookie, що містять інформацію про твій кешбек). Намагайся не відкривати такі сайти під час здійснення замовлення. Найкраще - це зробити замовлення в окремому веб-переглядачі (браузері).

  • Не здійснюй замовлення в режимі “Інкогніто” (анонімного перегляду)
    • В режимі веб-переглядача (браузера) “Інкогніто” (анонімного перегляду) історія відвідувань не записується, і сайт партнера не отримує інформацію про те, що ти перейшов до нього через партнерське посилання з нашого веб-сайту. Таким чином, ти не зможеш отримати кешбек за замовлення, здійснені в режимі «Інкогніто».

  • Не використовуй мобільні додатки магазинів
    • Якщо ти робиш покупки з мобільного телефону, використовуй лише версію веб-переглядача (браузера) сайту (Chrome, Mozilla, Opera, Edge, Safari). Мобільні додатки онлайн магазинів не містять спеціальний код, необхідний для фіксування та відстеження кешбеку. Тому твоє замовлення, здійснене з нашого сайту, не буде зафіксоване.

  • Перевір особливі умови наших партнерів
    • Перед покупкою чи бронюванням ознайомся з особливостями, умовами та тарифами нашого партнера. Якщо партнер має певні умови для виплати кешбеку, ми публікуємо цю інформацію на сторінці партнера.