Країна
Мова

Умови надання послуг

  • 1. Загальні положення 
    • 1.1. Власником веб-сайту hellocashback.me є SMARTLINE Sagl, c/o TALENTURE SA Riva Albertolli 1 6900 Lugano. Ці умови є основними для використання hellocashback.me і визначають права та обов'язки його Користувачів.

    • 1.2. Кожен, хто реєструється і бере участь в програмі Hello CashbackTM через веб-сайт, повинен бути ознайомлений з умовами використання та обробки персональних даних, а, отже, приймає їх.

    • 1.3. Участь в Програмі безкоштовна і відкрита лише для фізичних осіб (з метою особистого використання). Юридичні особи не допускаються до участі в Програмі.

    • 1.4. Право брати участь в Програмі мають лише фізичні особи, яким на момент реєстрації виповнилося 18 років.

    • 1.5. При бронюванні готелю ім'я зареєстрованого користувача повинно повністю співпадати з ім'ям, на яке здійснюється бронювання.

    • 1.6. Клієнтами (Користувачами) сайту не можуть бути співробітники (в т. ч. колишні співробітники) власника веб-сайту та групи компаній SMARTLINE.

  • 2. Визначення
    • Веб-сайт - це сайт програми Hello CashbackTM, на який можна перейти за наступним посиланням: hellocashback.me.

    • Платформа - це веб-сайт програми Hello CashbackTM, на якому доступні Послуги. Платформа належить, контролюється, керується, підтримується SMARTLINE Sagl і розміщується на сайті hellocashback.me.

    • Клієнт (користувач) - особа, якій виповнилося 18 років і яка легально користується Платформою.

    • Партнер - юридична особа, послуги якої надаються Клієнтам (користувачам) за відповідними посиланнями, розміщеними на Платформі.

    • Послуги - послуги з бронювання та/або купівлі на веб-сайтах Партнерів, надані за відповідними посиланнями, розміщеними на Платформі.

    • Бронювання - бронювання номеру в готелі, авіаквитка, оренда автомобіля, здійснені Клієнтом (користувачем) на веб-сайті Партнера за посиланням, розміщеним на Веб-сайті Платформи hellocashback.me.

    • Покупка - купівля товарів / замовлення послуг, здійснені Клієнтом (користувачем) на сайті Партнера за посиланням, розміщеним на Веб-сайті Платформи hellocashback.me.

    • Підтверджене бронювання / покупка - бронювання / покупка, зроблені Клієнтом (користувачем) через веб-сайт Партнера і тільки за посиланням, розміщеним на Веб-сайті Платформи hellocashback.me, яке відповідає всім вимогам, зазначеним і описаним в пункті 4 даних Умов Надання Послуг.

    • Кешбек - це повернення частини коштів відповідно до відсотка, окремо зазначеного для кожного Партнера в каталозі Платформи, сплачених Клієнтом (користувачем) за послуги бронювання або покупки, здійснені за посиланням на Веб-сайті Платформи.

    • Віртуальний рахунок - рахунок Клієнта (користувача) в його Особистому кабінеті на Платформі hellocashback.me, на якому фіксується надходження коштів Кешбека і його поточний статус.

    • Реєстрація - стосується Клієнта (користувача), який виконує наступну процедуру: заповнення реєстраційної форми на Веб-сайті з метою створення особистого кабінету і отримання Кешбека після прийняття Умов Надання Послуг і Політики Конфіденційності.

    • Особистий кабінет - обліковий запис, створений на Платформі, яка розташована на офіційному сайті hellocashback.me.

  • 3. Основні умови використання сайту
    • 3.1. Для того щоб отримати Кешбек, Клієнт (користувач) повинен створити особистий кабінет в процесі реєстрації на Веб-сайті.

    • 3.2. Після завершення процесу реєстрації для Клієнта (користувача) автоматично створюється обліковий запис з внутрішнім Віртуальним рахунком, на який буде нараховуватися Кешбек після здійснення Клієнтом (користувачем) Підтвердженого бронювання / Підтвердженої покупки через посилання на Платформі та підтвердження відповідним Партнером транзакції.

    • 3.3. Тільки особи, які погодилися з даними Умовами та умовами Політики Конфіденційності в процесі реєстрації, можуть зареєструватись на веб-сайті та, таким чином, отримувати Кешбек.

    • 3.4. Власник сайту залишає за собою право не виплачувати Кешбек, а також заблокувати Обліковий запис Клієнта (користувача) у випадку навмисного порушення даних Умов Надання Послуг та/ або у разі виникнення обґрунтованої підозри на шахрайську діяльність.

    • 3.5. Дані Умови Надання Послуг становлять єдину існуючу угоду між власником сайту і Клієнтом (користувачем). Приймаючи Умови Надання Послуг, Користувач добровільно, беззастережно і повністю погоджується з даними Умовами Надання Послуг.

    • 3.6. Згода Клієнта (користувача) на обробку персональних даних надається шляхом подання особистих даних, таких як: ім'я, прізвище, PAN, термін дії карти, номер телефону та адреса електронної пошти.

    • 3.7. Для видалення Особистого кабінету Клієнту (користувачу) необхідно звернутись до Служби підтримки клієнтів за адресою електронної пошти, вказаною в пункті 5 даних Умов Надання Послуг. У випадку видалення Особистого кабінету позитивний баланс на Віртуальному рахунку, якщо його не було використано до видалення Особистого кабінету, анулюється і поверненню не підлягає.

    • 3.8. Один Клієнт (Користувач) може зареєструвати обліковий запис під однією електронною адресою тільки на одній з платформ Hello CashbackTM. В разі виявлення двох або більше облікових записів, зареєстрованих на один email, аккаунти, що дублюються будуть видалені.

  • 4. Терміни і умови отримання коштів
    • 4.1. Власник Веб-сайту буде виплачувати Кешбек за Підтверджене бронювання / купівлю на вказану Клієнтом (користувачем) карту при переході на опцію "Вивести кошти", згідно з умовами, зазначеними в пунктах 4.1 - 4.11.

    • 4.2. Для того, щоб отримати Кешбек, бронювання / покупка повинні бути зроблені через відповідне посилання на Веб-сайті hellocashback.me. Такі бронювання / покупки визначаються як Підтверджені бронювання / покупки.

    • 4.3. Бронювання / покупки, зроблені безпосередньо на веб-сайті Партнера, не підлягають нарахуванню Кешбека.

    • 4.4. Щоб отримати Кешбек, Клієнт (користувач) повинен створити особистий кабінет на Веб-сайті, погодитися з Політикою Конфіденційності і з даними Умовами Надання Послуг.

    • 4.5. Щоб отримати Кешбек, Клієнт (користувач) повинен при замовленні послуги на сайті Партнера ввести номер телефону, що співпадає з номером в Особистому кабінеті. У разі надання іншого номера, Кешбек не з'явиться в Особистому кабінеті і не буде нарахований Клієнту (користувачу).

    • 4.6. Кешбек не буде зарахований у випадку скасування бронювання / покупки або у випадку неявки Клієнта (користувача), навіть якщо з Клієнта (користувача) стягується плата відповідно до політики скасування замовлення Партнера.

    • 4.7. Сума нарахованого Кешбеку буде відображатися в Євро в особистому кабінеті Клієнта (користувача) в терміни, зазначені в даних Умовах Надання Послуг.

    • 4.8. Сума Кешбека розраховується виключно на основі вартості бронювання / покупки і не включає інші витрати, такі як податки, послуги, обслуговування номерів, рахунок в ресторані, міні-бар, спа і т. д.

    • 4.9. Сума Кешбека не підлягає передачі і не може бути видана готівкою або продуктами чи послугами.

    • 4.10. Кешбек буде нараховано одразу після підтвердження Партнером факту успішної покупки / бронювання, без додаткового періоду очікування з боку програми Hello CashbackTM.

    • 4.11. Мінімальна сума для виведення Кешбеку - 5 EUR. Без утримання комісія.

    • 4.12. У випадку якщо власник Веб-сайту був повідомлений Партнером програми про (можливе) шахрайське бронювання / покупку або якщо у нього є підстави вважати, що відповідне бронювання / покупка має відношення до шахрайства, власник Веб-сайту має право не оформляти Кешбек для такого бронювання / покупки. В разі виникнення підозри про (можливе) шахрайське бронювання / покупку, власник Веб-сайту має право запитати у Клієнта (користувача) email-підтвердження, в якому вказані номер бронювання та пін код, а також інші додаткові на власний розсуд дані.

    • 4.13. Остаточне рішення відносно виплати кешбеку Клієнту (користувачу) ухвалює власник Веб-сайту.

  • 5. Служба підтримки клієнтів
    • Підтримка Клієнтів (користувачів) гарантується Веб-сайтом за адресою електронної пошти: [email protected]. Відповіді на запити будуть надані протягом 72 годин з моменту їх отримання (крім вихідних днів на національні свята, суботи та неділі).

  • 6. Заключні положення
    • 6.1. При замовленні послуг Партнера або купівлі товарів Партнера за відповідним посиланням на Веб-сайті, Клієнт (користувач) погоджується з даними Умовами Надання Послуг.

    • 6.2. Порушення правил, що складають дані Умови Надання Послуг, призведе до відмови у виплаті Кешбека.

    • 6.3. Власник Веб-сайту не несе відповідальності, якщо Кешбек не було зараховано на картковий рахунок Клієнта (користувача) з причин, які залежать від Клієнта (користувача).

    • 6.4. Власник Сайту не несе відповідальності за затримку підтвердження транзакції з боку Партнера, яка може привести до затримки в нарахуванні Кешбека на рахунок Клієнта (користувача) в Особистому кабінеті.

    • 6.5. Власник Веб-сайту залишає за собою право залучати третіх осіб для надання Клієнту (користувачу) послуг, зазначених в даних Умовах Надання Послуг.

    • 6.6. Для технічної реалізації виплат Cashback, відповідно до пункту 6.5 цих Умов, власник сайту залучив e-Residence.com OU як призначеного постачальника технічних послуг.

    • 6.7. Зареєстровані Клієнти (користувачі) зобов'язані дотримуватися умов надання послуг Партнерів, на веб-сайти яких розміщені посилання на Веб-сайті програми, і даних Умов Надання Послуг в рамках програми Hello CashbackTM.

    • 6.8. Вебсайт містить партнерські посилання. Коли клієнт переходить по партнерському посиланню і здійснює покупку, власник вебсайт отримує винагороду від партнера.

    • 6.9. Дані Умови Надання Послуг були перекладені на англійську та російську мови. У випадку розбіжностей, версія українською мовою має перевагу.